Barbora ONDEROVÁ

Bachelor's thesis

Reklama, jakožto faktor ovlivňující nákupní rozhodovací proces napříč generacemi

Advertisement as a factor influencing the purchasing decision-making process across generations
Abstract:
Bakalářská práce se zabyvá reklamou a jejím vlivem na nákupní rozhodovací proces spotřebitelů z odlišnych generací. První kapitola popisuje nákupní chování spotřebitele společně s faktory, kterymi je v rámci nákupního procesu ovlivněn. Druhá kapitola popisuje reklamu a představuje její různé formy včetně současnych reklamních trendů. Třetí kapitola charakterizuje vybrané generace a jejich vztah k reklamě …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the influence of advertising on the purchasing decision - making process of consumers from different generations. The first chapter describes the consumer's shopping behavior together with the factors that influence the purchasing process. The second chapter describes advertising and presents its various forms. The third chapter characterizes selected generations and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ONDEROVÁ, Barbora. Reklama, jakožto faktor ovlivňující nákupní rozhodovací proces napříč generacemi. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/