Zmapování spokojenosti zaměstnanců s formální komunikací v organizaci – Kamila Vasileva
Kamila Vasileva
Diplomová práce
Zmapování spokojenosti zaměstnanců s formální komunikací v organizaci
An Employee Satisfaction Mapping Regarding Formal Communication in an Organization
Anotace:
Předmětem diplomové práce – „Zmapování spokojenosti zaměstnanců s formální komunikací v organizaci“ - je zjištění míry spokojenosti zaměstnanců s klíčovým nástrojem formální komunikace ve vybrané organizaci, interním call centrem. Teoretická část vychází z obsahové analýzy klíčové české a zahraniční literatury mapující proces komunikace v organizaci a obecné principy fungování call center. Soustředí …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis - " The employees satisfaction mapping the formal communication in organization“ – measures or the employees satisfaction with the key instrument of formal communication in the selected organization by an internal call center. The theoretical part is based on the content analysis of the key Czech and foreign literature mapping the process of communication within the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84793
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Anna Dušková
- Oponent: Martin Čechák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VASILEVA, Kamila. \textit{Zmapování spokojenosti zaměstnanců s formální komunikací v organizaci}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/u5xrjs/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The Secrets of Communication in Marketing communication
Anait Movsisian -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Efektivita interní komunikace v procesu náboru ve vybrané organizaci
Alžběta Kupčíková -
Firemní kultura, firemní klima a význam sociálního kapitálu pro efektivní chod společnosti
Jana Vojíková -
Úloha interpersonální komunikace v sociální práci s cizinci. Úloha interpersonální komunikace v sociální práci a její vliv na integraci cizince z pohledu odborných pracovišť Prahy 14 a Prahy 7
Nataliia Pochtar