Bc. Jan Morvic, DiS.

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost

Proposal of marketing strategy for selected company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku činností spjatých s tvorbou marketingových strategií. Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingové strategie, postavené na získaných datech z analytické části. Marketingová strategie bude obsahovat jednotlivé marketingové aktivity, prezentované v online prostoru pro vytvoření marketingové strategie, která osloví co nejvíce nových klientů a vytvoří …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the issue of activities related to the creation of marketing strategies. The bachelor thesis aims to create a marketing strategy proposal based on the data obtained from the analytical part. The marketing strategy will include individual marketing activities presented in the online space to create a marketing strategy that will reach as many new clients as possible …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/ubtpl/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)