Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost – Bc. Jan Morvic, DiS.
Bc. Jan Morvic, DiS.
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Proposal of marketing strategy for selected company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku činností spjatých s tvorbou marketingových strategií. Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingové strategie, postavené na získaných datech z analytické části. Marketingová strategie bude obsahovat jednotlivé marketingové aktivity, prezentované v online prostoru pro vytvoření marketingové strategie, která osloví co nejvíce nových klientů a vytvoří …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the issue of activities related to the creation of marketing strategies. The bachelor thesis aims to create a marketing strategy proposal based on the data obtained from the analytical part. The marketing strategy will include individual marketing activities presented in the online space to create a marketing strategy that will reach as many new clients as possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/ubtpl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MORVIC, Jan. \textit{Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/u62yjb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI
Ondřej Lah -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Alena Kolářová -
Propagační strategie společnosti FenStar s.r.o.
Gabriela Blahová -
Marketingová strategie wellness centra Infinit Maximus
Michaela Přikrylová -
Marketingová strategie MICE akce
Petra Schneiderová