Dagmar Slováková

Bachelor's thesis

Rozšíření cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi

Extension of Fokapo Brand Target Groups to Families with Children
Anotácia:
Bakalářská práce se bude zabývat rozšířením stávajících cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části budou řešeny odborné pojmy, jako je tržní segmentace, cílová skupina, analýza konkurence, PETS analýza, SWOT analýza, marketingový výzkum a dotazníkové šetření pomocí odborné literatury. V praktické části …viac
Abstract:
The bachelor thesis will deal with extension of Fokapo brand current target groups to families with children. The work is divided into two parts: the theoretical part and the practical part. The theoretical part will deal with specialist terms like market segmentation, target group, competition analysis, PEST analysis, SWOT analysis, marketing research and questionnaires based on specialized literature …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Růžena Vorlová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Slováková, Dagmar. Rozšíření cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe