Mgr. Jaroslav SOLAŘ
Bachelor's thesis
Zařazení ICT do výuky na odborné škole
ICT in Education at Vocational School
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá přechodem vybraného oboru odborné školy z původních osnov na školní vzdělávací plán a tím i nutností zavedení ICT do výuky. V práci navržená osnova vzdělávání ICT vychází z RVP a je určena pro žáky se speciálními potřebami vzdělávání a tím je kladen důraz na názornost a využití zlatého pravidla J. A. Komenského. Praktická část bakalářské práce se zabývá navržením a tvorbou …moreAbstract:
Bachelor work deals with transformation of the choice subject of Vocational school from the original programmes to the School educational programme thereby the necessity to institute ICT (Information and communication technologies) into the schooling too. There is projected Programme of education ICT in the bachelor work and it comes from GEP (General educational programme). The education is specified …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2010
Accessible from:: 9. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2010
- Supervisor: Doc. RNDr. Jana Kapounová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOLAŘ, Jaroslav. Zařazení ICT do výuky na odborné škole. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Information Technology in Education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA