Analýza marketingového prostředí města Hradec Králové – Martin Holeček
Martin Holeček
Master's thesis
Analýza marketingového prostředí města Hradec Králové
Analyse of marketing enviroment of town Hradec Králové
Anotácia:
Práce se zabývá analýzou marketingového prostředí města Hradec Králové. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku PR a komunikace ve státní samosprávě, komunikačnímu procesu, partnerům a nástrojům. Metodou vlastního dotazníkového šetření jsou získány základní informace, jejichž zpracování poskytlo celou řadu výsledků, které napomohou při tvorbě komunikační strategie města. Zvláštní pozornost …viacAbstract:
The work deals with the analysis of the marketing environment of Hradec Kralove municipality. The teoretical part is devoted to the field of public relations and communication in public administration, the communication process, partners and tools. The basic data were collected by questionnaire survey, and provide results which help in creating the communication strategy of the municipality. Particular …viacKľúčové slová
komunikace marketingová proces komunikační komunikace v samosprávě kanály komunikační nástroje komunikačníKeywords
public relations
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM465
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedúci: Zbyněk Pitra
- Oponent: Marcela Sokolová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuMaster programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení významu a úrovně komunikace v systému řízení v institucích státní správy a samosprávy 1
Nicol Šlamborová -
Komunikace a jednání samosprávy poddanského města v 17. století (na příkladu Lipníku nad Bečvou)
Aleš Vohnický -
Marketingová komunikace v řízení měst a obcí
Lucie Krobová -
Činnost a řízení bezpečnostního systému ČR v různých stavech v ohrožení ČR
Roman Novák -
Krizové řízení v regionech: komparace přístupů krajských samospráv
Aleš Novotný -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža