Veronika Janovičová

Bachelor's thesis

Analýza marketingovej komunikácie spoločnosti so zameraním na televíznu reklamu

Analýza marketingovej komunikácie spoločnosti so zameraním na televíznu reklamu
Abstract:
Bakalářská práce se zaobírá marketingovou komunikací společnosti Albert Česká republika s.r.o., se zaměřením na televizní reklamu. Práce je rozdělená na teoretickou a empirickou část. V teoretické části je popsaná marketingová komunikace, základní prvky efektivní reklamy, a jsou zhodnoceny plusy a mínusy reklamy televizní. Zmíněná je taktéž psychologie reklamy a postoje české společnosti vůči reklamě …more
Abstract:
This Bachelor thesis focuses on marketing communication within Albert Czech Republic, s.r.o. and is centered around television advertisement. This thesis is divided into two parts – theoretical and empirical. The theoretical part describes marketing communication, basic elements of effective advertisement and weights out positives and negatives of television advertisement. Part of the chapter is also …more
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou spoločnosti Albert s.r.o so zameraním na televíznu reklamu. Práca je rozdelená na teoretickú a empirickú časť. V teoretickej časti je opísaná marketingová komunikácia, základné prvky efektívnej reklamy a sú zhodnotené plusy a mínusy reklamy televíznej. Spomenutá je taktiež psy-chológia reklamy a postoje českej spoločnosti voči reklame, ktoré sú …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 7. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 8. 2021
  • Supervisor: Michal Šimůnek
  • Reader: Klára Šimůnková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84682

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management