Bc. Michaela Grancová

Diplomová práce

Marketingová komunikace značky

Marketing Communication of the Brand
Abstract:
The subject of Diploma thesis is marketing communication of the wedding salon Princess, that focuses on the sale and lending of the bridal and evening dresses. The main objective is to design a new marketing communication and to estabilish the budget for its implementation. This object is achieved through an evaluation of the existing marketing communication, questionnaire survey, that is dealing with …více
Abstract:
Predmetom diplomovej práce je marketingová komunikácia svadobného salónu Princess, ktorý sa zameriava na predaj a vypožičiavanie svadobných a spoločenských šiat. Hlavným cieľom je návrh novej marketingovej komunikácie a zostavenie rozpočtu na jej implementáciu. Tento cieľ je dosiahnutý prostredníctvom zhodnotenia doterajšej marketingovej komunikácie, dotazníkového šetrenia zaoberajúceho sa spokojnosťou …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní