Analýza marketingovej komunikácie spoločnosti so zameraním na televíznu reklamu – Veronika Janovičová
Veronika Janovičová
Bachelor's thesis
Analýza marketingovej komunikácie spoločnosti so zameraním na televíznu reklamu
Analýza marketingovej komunikácie spoločnosti so zameraním na televíznu reklamu
Abstract:
Bakalářská práce se zaobírá marketingovou komunikací společnosti Albert Česká republika s.r.o., se zaměřením na televizní reklamu. Práce je rozdělená na teoretickou a empirickou část. V teoretické části je popsaná marketingová komunikace, základní prvky efektivní reklamy, a jsou zhodnoceny plusy a mínusy reklamy televizní. Zmíněná je taktéž psychologie reklamy a postoje české společnosti vůči reklamě …moreAbstract:
This Bachelor thesis focuses on marketing communication within Albert Czech Republic, s.r.o. and is centered around television advertisement. This thesis is divided into two parts – theoretical and empirical. The theoretical part describes marketing communication, basic elements of effective advertisement and weights out positives and negatives of television advertisement. Part of the chapter is also …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou spoločnosti Albert s.r.o so zameraním na televíznu reklamu. Práca je rozdelená na teoretickú a empirickú časť. V teoretickej časti je opísaná marketingová komunikácia, základné prvky efektívnej reklamy a sú zhodnotené plusy a mínusy reklamy televíznej. Spomenutá je taktiež psy-chológia reklamy a postoje českej spoločnosti voči reklame, ktoré sú …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 7. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84682
Thesis defence
- Date of defence: 18. 8. 2021
- Supervisor: Michal Šimůnek
- Reader: Klára Šimůnková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84682
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza konkrétní televizní reklamy zaměřené na děti mladšího školního věku
Petr Přikryl -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha
Ivana Lorencová -
Marketingová komunikace značky
Michaela Grancová -
Marketingová komunikace výrobce luxusních módních doplňků
Nikola Klasovská -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Veronika Kuchárová