Analýza marketingovej komunikácie spoločnosti so zameraním na televíznu reklamu – Veronika Janovičová
Veronika Janovičová
Bakalářská práce
Analýza marketingovej komunikácie spoločnosti so zameraním na televíznu reklamu
Analýza marketingovej komunikácie spoločnosti so zameraním na televíznu reklamu
Anotace:
Bakalářská práce se zaobírá marketingovou komunikací společnosti Albert Česká republika s.r.o., se zaměřením na televizní reklamu. Práce je rozdělená na teoretickou a empirickou část. V teoretické části je popsaná marketingová komunikace, základní prvky efektivní reklamy, a jsou zhodnoceny plusy a mínusy reklamy televizní. Zmíněná je taktéž psychologie reklamy a postoje české společnosti vůči reklamě …víceAbstract:
This Bachelor thesis focuses on marketing communication within Albert Czech Republic, s.r.o. and is centered around television advertisement. This thesis is divided into two parts – theoretical and empirical. The theoretical part describes marketing communication, basic elements of effective advertisement and weights out positives and negatives of television advertisement. Part of the chapter is also …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou spoločnosti Albert s.r.o so zameraním na televíznu reklamu. Práca je rozdelená na teoretickú a empirickú časť. V teoretickej časti je opísaná marketingová komunikácia, základné prvky efektívnej reklamy a sú zhodnotené plusy a mínusy reklamy televíznej. Spomenutá je taktiež psy-chológia reklamy a postoje českej spoločnosti voči reklame, ktoré sú …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84682
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 8. 2021
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Klára Šimůnková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84682
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza konkrétní televizní reklamy zaměřené na děti mladšího školního věku
Petr Přikryl -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha
Ivana Lorencová -
Marketingová komunikace výrobce luxusních módních doplňků
Nikola Klasovská -
Marketingová komunikace značky
Michaela Grancová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Veronika Kuchárová