Lucie Němcová
Diplomová práce
Strategické marketingové plánování
Strategic marketing planning
Anotace:
Záměrem práce je posouzení vnějšího a vnitřního prostředí Komerční banky v rámci odvětví finančního zprostředkování a zhodnocení současného nastavení marketingového mixu bankovní služby. Konkrétně se jedná o bankovní službu pro municipality zajišťující Platební styk. Teoretická část práce představuje východiska pro zpracování vlastní části práce. Analýza vnějšího prostředí je realizována na základě …víceAbstract:
The work is focused on assessment of the external and internal environment of Commercial bank in the financial intermediation sector and assess the current settings of the marketing mix of banking services. Specifically is a banking service for municipalities ensuring Payments. The theoretical part presents the basis for the processing of the part. External environment analysis is conducted on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
- Oponent: Pavla Berglová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing a marketingové plánování ve vybraném podniku
Jana Kukáková -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
Analýza marketingového řízení vybraného podniku
Pavlína Rujzlová -
Význam a úloha marketingu v systému řízení podniku
Diyora Jalalova
Název
Vložil
Vloženo
Práva