Lucie Moťková

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace autoškoly

Marketing Communication Analysis of Driving School
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza současného stavu marketingové komunikace autoškoly a na základě marketingového výzkumu pak i sestavení návrhů a doporučení k odstranění možných nedostatků marketingové komunikace. V teoretické části práce je popsána charakteristika autoškoly a jejího marketingového prostředí, následně jsou sepsána teoretická východiska jak pro samotnou marketingovou komunikaci …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the marketing communication of driving school. Based on the results of marketing research there are formed proposals and recommendations for eliminating shortcomings of marketing communications. The characteristics of the driving school and corresponding marketing environment are described in the theoretical part, so as the theoretical basis for the marketing communications …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
  • Vedoucí: Petr Baránek
  • Oponent: Josef Řeřicha

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava