Bc. Jan Vančura
Diplomová práce
Firemní klutura ve Skupině ČEZ
Corporate Culture in ČEZ Group
Anotace:
Práce zkoumá firemní kulturu Skupiny ČEZ. V teoretické části rozebírá základní teoretické vědění o firemní kultuře, zkoumá různá pojetí a přístupy. Praktická část se konkrétně za-měřuje na aplikace poznatků z teorie ve Skupině ČEZ a zkoumá její hlavní nedostatky. Projektová část navrhuje řešení jednoho z důležitých prvků, čímž jsou Zákaznická centra Skupiny ČEZ, a představuje kroky nutné k jejich zlepšení …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to focus on the ČEZ Group corporate culture. The corporate culture general knowledge is analyzed in the theoretical part analyzes and various concepts and approaches are studied. The practical part is focused on theory knowledge application in ČEZ Group while the greatest weaknesses are examined. The possible solutions for one of the crucial point (ČEZ Group customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vančura, Jan. Firemní klutura ve Skupině ČEZ. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem
Elina Stocker -
Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu
Albert Kašpar -
Zákaznická zkušenost
Tereza Lukůvková -
Zákaznická zkušenost ve vybrané společnosti XY.
Petra Koucká -
Analýza hovorů s call centrem a dopad na zákaznickou zkušenost
Adéla Ráčková -
Zákaznická omezení při zapojení do elektronického bankovnictví: zkušenosti retailových bank v Ghaně
Abdul Bashiru Jibril -
Firemní kultura podniku xy a její vliv na spokojenost zaměstnanců, zákazníků
Viktoriya Slepokurova -
Firemní kultura a její vliv na motivaci zaměstnanců neziskové organizace Centrum Kašpar, z. s.
Pavel Zeman