Marketingová strategie hotelu Demínka Palace – Anastasia Negrilova
Anastasia Negrilova
Bakalářská práce
Marketingová strategie hotelu Demínka Palace
Anotace:
NEGRILOVA, Anastasia. Marketingová strategie hotelu Demínka Palace. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. 55 s. Bakalářská práce „Marketingová strategie hotelu Demínka Palace” se zabývá problematikou marketingové strategie vybraného hotelu. Teoretická část je věnována vlastnostem hotelových služeb a popisuje marketingové pojmy. Vysvětluje pojmy – marketingový mix, jeho jednotlivé složky …víceAbstract:
The Bachelor’s Thesis "Marketing Strategy of the hotel Demínka Palace" deals with the issues of marketing strategy of the chosen hotel. The theoretical part is focused on hotel services, characteristics and the marketing concepts are described. The concepts of marketing mix and its components are explained; the PEST and SWOT analyses are described. The goal of this thesis is to evaluate the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7588/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zbyněk Vinš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEGRILOVA, Anastasia. \textit{Marketingová strategie hotelu Demínka Palace}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/u6pwqc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix obce Vrbovec
Hoppová Hoppová -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Rastislav Škvarka -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Kocmanová