Determinanty spotřebitelského chování na trhu s automobily – David Blahník
David Blahník
Bakalářská práce
Determinanty spotřebitelského chování na trhu s automobily
Determinants of Consumer Behavior in the Car Market
Anotace:
Tato práce analyzuje, jak výše čistého příjmu ovlivňuje informovanost spotřebitelů na trhu ojetých osobních automobilů. Na tuto analýzu byly sestaveny tři modely, které zkoumají různé typy informovanosti. Data byla sbírána pomocí dotazníkového šetření s celkovým počtem respondentů 268. Na otestování hypotézy byla použita metoda nejmenších čtverců. Všechny modely potvrdily hypotézu, že spotřebitelé …víceAbstract:
This study analyses, how level of net income affects consumer level of information on used car market. Three models, which examine several types of information, have been used for this analysis. Data was collected by a survey and total number of participants was 268. For testing hypothesis was used ordinary least squares method. Hypothesis that consumers with lower income are informed more than consumers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75540
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2019
- Vedoucí: Klára Čermáková
- Oponent: Petr Špecián
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75540
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Managerial Decision Making
Assel Kassimova -
Advanced approaches of real options applied in decision making
Huanyu Li -
Vliv asymetrie informací po předání managementu rodinné firmy řediteli
Petra Krausová -
Vliv informační asymetrie na nákupní chování
Dominik Chamrad -
Stropování úrokových sazeb vs. asymetrie informací
Kristýna Honsová