David Blahník

Bakalářská práce

Determinanty spotřebitelského chování na trhu s automobily

Determinants of Consumer Behavior in the Car Market
Anotace:
Tato práce analyzuje, jak výše čistého příjmu ovlivňuje informovanost spotřebitelů na trhu ojetých osobních automobilů. Na tuto analýzu byly sestaveny tři modely, které zkoumají různé typy informovanosti. Data byla sbírána pomocí dotazníkového šetření s celkovým počtem respondentů 268. Na otestování hypotézy byla použita metoda nejmenších čtverců. Všechny modely potvrdily hypotézu, že spotřebitelé …více
Abstract:
This study analyses, how level of net income affects consumer level of information on used car market. Three models, which examine several types of information, have been used for this analysis. Data was collected by a survey and total number of participants was 268. For testing hypothesis was used ordinary least squares method. Hypothesis that consumers with lower income are informed more than consumers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2019
  • Vedoucí: Klára Čermáková
  • Oponent: Petr Špecián

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75540