Vendula Mašláňová

Bachelor's thesis

Komunikační nástroje využívané k získávání zaměstnanců ve vybrané firmě

Communication Tools Used to Recruit Employees in the Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o HR marketingu a zabývá se efektivitou komunikačních nástrojů pro konkrétní firmu. HR marketing se věnuje získávání, výběru a udržení pracovníků v organizaci. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy, je definován model marketingového mixu z pohledu HR marketingu, popsán proces získávání zaměstnanců a jsou zde představeny využívané nástroje a aktuální trendy. Praktická …more
Abstract:
The bachelor's thesis discusses HR marketing and deals with the effectiveness of communication tools for a specific company. HR marketing deals with the acquisition, selection and retention of employees in the organization. In the theoretical part, key concepts are defined, the marketing mix model is defined from the perspective of HR marketing, the process of recruiting employees is described, and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mašláňová, Vendula. Komunikační nástroje využívané k získávání zaměstnanců ve vybrané firmě. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe