Komunikační nástroje využívané k získávání zaměstnanců ve vybrané firmě – Vendula Mašláňová
Vendula Mašláňová
Bakalářská práce
Komunikační nástroje využívané k získávání zaměstnanců ve vybrané firmě
Communication Tools Used to Recruit Employees in the Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o HR marketingu a zabývá se efektivitou komunikačních nástrojů pro konkrétní firmu. HR marketing se věnuje získávání, výběru a udržení pracovníků v organizaci. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy, je definován model marketingového mixu z pohledu HR marketingu, popsán proces získávání zaměstnanců a jsou zde představeny využívané nástroje a aktuální trendy. Praktická …víceAbstract:
The bachelor's thesis discusses HR marketing and deals with the effectiveness of communication tools for a specific company. HR marketing deals with the acquisition, selection and retention of employees in the organization. In the theoretical part, key concepts are defined, the marketing mix model is defined from the perspective of HR marketing, the process of recruiting employees is described, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAŠLÁŇOVÁ, Vendula. \textit{Komunikační nástroje využívané k získávání zaměstnanců ve vybrané firmě}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/u74isv/.
Jak správně citovat práci
Mašláňová, Vendula. Komunikační nástroje využívané k získávání zaměstnanců ve vybrané firmě. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova -
Marketingová komunikace v řízení měst a obcí
Lucie Krobová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová