Phonetische Analyse der Lehrwerke "Tangram aktuell 1" und "Delfin" – Bc. Nikola Krejčí
Bc. Nikola Krejčí
Bakalářská práce
Phonetische Analyse der Lehrwerke "Tangram aktuell 1" und "Delfin"
Phonetic analysis of textbooks "Tangram aktuell 1" and "Delfin"
Abstract:
This bachelor thesis deals with the phonetic analysis of two textbooks. Both segmental and suprasegmental levels are mentioned in the theoretical part. The practical part mainly involves an analysis of these textbooks. The main goal was to decide which one is more effective for Czech native speakers in order to learn German pronunciation. The thesis includes practical suggestions and further materials …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá fonetickou analýzou dvou učebnic. V teoretické části zmiňuji jak rovinu segmentální, tak suprasegmentální, zdůrazněny jsou především jevy, které dělají českým rodilým mluvčím problémy. Praktická část zahrnuje vlastní analýzu učebnic. Cílem práce je vyhodnotit, která z vybraných učebnic je pro nácvik německé výslovnosti pro českého rodilého mluvčího vhodnější. Práce je doplněna …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dnezy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Alena Kovářová
- Oponent: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Investigating the attitudes of Czech learners towards native and non-native English language teachers
Magdaléna Svobodová -
Rodilý vs. nerodilý mluvčí coby učitel češtiny jako druhého jazyka: problematika akcentu ve výuce dětí
Tereza Netíková -
Sociophonology of Received Pronunciation: Native and Non-Native Environments
Miroslav Ježek -
Level of pronunciation of primary school teachers and the potential influence on their pupils
Matěj Fouma -
The Impact of Audiovisual Formats on Czech Learners’ English Pronunciation Awareness
Irena Sedláková -
Intonační konstrukce ruského jazyka a nácvik jejich správné výslovnosti
Simona Hrabalová