Petra ČIPAKOVÁ
Diplomová práce
Formální znaky v kresbě dětí
The formal characters in children drawing
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí teoretická a praktická část. Cílem práce je pokusit se nalézt odlišnosti v kresbě mezi dětmi s poruchami v chování a dětmi bezproblémových. V teoretické části je charakterizováno dítě v předškolním období s akcentem na vývoj jeho kresebného a výtvarného projevu. Dále zde popisuji jednotlivé znaky dětské kresby a jejich možné diagnostikování. Tuto část ukončuji …víceAbstract:
Thesis is divided into two parts - theoretical and practical. Aim of this work is to try to find differences in drawing between children with behavioral disorders and healthy children. Preschool child with emphasis on development of his drawing and art expression is characterized in the theoretical part. Furthermore, I describe individual characters of children's drawing and their possible diagnosis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Radim Badošek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČIPAKOVÁ, Petra. Formální znaky v kresbě dětí. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Projektivní technika Kresba postavy u pacientů s depresivní poruchou
Markéta Tkadlečková -
Kresba postavy a začarované rodiny u dětí s diag. deprivační syndrom
Věra Dušková -
Kresba lidské postavy v průběhu předškolného věku a možnosti podpory jejího rozvoje
Kateřina Strnadová -
Komparace metody "Kresba postavy" s behaviorálním posouzením předškolních dětí.
Klára TOMANOVÁ -
Kresba postavy jako prostředek měření rozumového vývoje dětí předškolního věku
Nikola ŠTUGELOVÁ -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Vývoj kresby lidské postavy u žáků přípravných tříd a mateřských škol
Lucie Lavírová -
Kresba lidské postavy u chlapců a dívek v mladším školním věku
Lucie KARBANOVÁ