Trapová kultura v Česku, a jak ovlivňuje nákupní chování generace Z – Ema Buršíková
Ema Buršíková
Bakalářská práce
Trapová kultura v Česku, a jak ovlivňuje nákupní chování generace Z
TRAP CULTURE IN THE CZECH REPUBLIC AND ITS INFLUENCE ON GEN Z’S CONSUMER BEHAVIOR
Anotace:
Trap se v posledních letech stává stále více oblíbeným hudebním žánrem a zanechává za sebou významnou kulturní stopu. Tento fenomén v posledních letech přichází i do České republiky a ovlivňuje nejen uvažovaní mladé generace, ale zároveň formuje i jejich názory a pohled na svět. Ve svém okolí si v posledních letech všímám stále více změn například v zaběhnutých vzorcích chování. Zajímá mě, do jaké …víceAbstract:
Trap is a Hip Hop subgenre first established in the southern United States in the early 1990s. The name is a reference to the slang word “trap” which can have a lot of different meanings but mostly was used to describe a place where you can buy drugs. The big wave of trap came in 2010 when artist like Gucci Mane or Rick Ross were played on mainstream radio stations. In the Czech Republic trap culture …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
- Oponent: Libor Korman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Využívání sociálních sítí u generace Z
Tereza Pochylá -
Vliv smyslových podnětů na nákupní chování spotřebitelů generace Z v parfumériích
Aneta Pernicová -
Vliv influencer marketingu na nákupní chování generace Z
Adéla Letfusová -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská -
Vliv parametrů obalu vína na nákupní chování generace Z
Jan Vítek
Název
Vložil
Vloženo
Práva