Návrh konkurenční strategie pro ubytovací zařízení – Bc. Šárka Jelínková
Bc. Šárka Jelínková
Diplomová práce
Návrh konkurenční strategie pro ubytovací zařízení
Design of a competitive strategy for accommodation facilities
Anotace:
Práce je zaměřena na posouzení aktuální konkurenční strategie stávajícího ubytovacího zařízení a návrhů na její zlepšení, a to i v návaznosti na zprovoznění nového ubytovacího zařízení stejného typu ve stejné oblasti. Výsledky práce ukázaly, jak je možné podniku zajistit i nadále stabilní a vysokou pozici na trhu, dále jak zvýšit využití stávající ubytovací kapacity a trvale tak zvyšovat hodnotu podniku …víceAbstract:
The work is focused on the assessment of the current competitive strategy of the current accommodation facility and proposals for its improvement, also in connection with the launch of a new accommodation facility of the same type in the same area. The results of the work showed how it is possible to ensure the company a stable and high market position, how to increase the use of existing accommodation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/lznyo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Ing. David Král, Ph.D.
- Oponent: Ing. Luděk Drlík, Ph.D., MBA, LL.M., MSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Barbora Sedláčková -
Konkurenční strategie firmy Všesportovní areál Obří sud Javorník
Michala Kucziaková -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová