Analýza spotřebitelského chování na trhu rychlého občerstvení – Jiří Bujnoch
Jiří Bujnoch
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu rychlého občerstvení
Analysis of Consumer Behaviour on the Fast Food Market
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat současnou situaci, ve které se nachází konkrétní restaurace rychlého občerstvení, zjistit, jak se na produkty dívají zákazníci, jak se projevuje jejich spotřebitelské chování a najít taková doporučení a nástroje marketingového mixu, aby bylo dosaženo vyšší spokojenosti stávajících zákazníků, aby byli získání noví a aby tak bylo dosaženo vyšších tržeb společnosti …víceAbstract:
Objective of the bachelor thesis was to analyze the current situation in which there is a specific fast food restaurant, determine how customers see the products, as manifested their consumer behavior and find those recommendations and tools of marketing mix to achieve higher satisfaction of existing customers to attract new and in order to achieve higher revenues. For the purpose of analyzing the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/100909
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2013
- Vedoucí: Jana Ostrožná
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková