The Communication concept of the brand Bomma – Eva Kozarová
Eva Kozarová
Master's thesis
The Communication concept of the brand Bomma
Komunikační koncept značky Bomma
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je poskytnout ucelený a účinný komunikační koncept pro českou značku Bomma, působící v luxusním segmentu. Smyslem komunikačního konceptu bude zrpostředkovat požadovaný archetyp značky cílovým zákazníkům. Teoretická část diplomové práce představuje základní východiska čerpaná ze současné, zavedené a respektované literatury. Vzhledem k charakteru segmentu a nedostatku primárních …viacAbstract:
The aim of this thesis is to provide a coherent and effective communication concept for Bomma, a luxury Czech brand. Upon completion, the communication delivers the desired brand archetype to key customer groups. The theoretical part of the thesis provides the fundamental knowledge derived from related, well-established and highly contemporary literature. Due to the nature of the industry and lack …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78491
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2019
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Luboš Rezler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78491
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
Šárka Nováková -
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
Jakub Bůšek -
Analýza kontaktních bodů mezi cílovou skupinou „generace Z“ a vybranou značkou luxusní kosmetiky
Petra Myslivečková -
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková -
Komparace výtěžnosti jednotlivých přístrojů zobrazujících přední segment při diagnostice a sledování dystrofických onemocnění rohovky.
Vít Motyčka -
Enhancing Common Criteria Certificate Analysis with Semantic Segment Search
Dominik Macko -
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Yekaterina Kalymbekova -
Online webové aplikácie ako nástroj efektívneho pôsobenia na zvolený segment klientov
Ševcová Ševcová