Bc. Michaela BRZOBOHATÁ

Diplomová práce

Marketingový mix vybraného podniku

Marketing mix of a chosen company
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu. Práce je aplikovaná na prodejně Bicykl Servis Kříž, která se zabývá prodejem kol značek KTM, BMC, CTM, SUPERIOR a WILIER TRIESTINA, servisem kol a stavbou kol na zakázku. V první části jsou zpracovaná teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu, metody pro stanovení situační analýzy a jednotlivé nástroje …více
Abstract:
The main subject of my thesis is an analysis of the current marketing mix and proposal of a new mix. The thesis is applied on Bike service Kříž shop which is specialised on selling bikes of the brands KTM, BMC, CTM, SUPERIOR and WILIER TRIESTINA, bike service and production of tailor-made bikes. In the first part I have analysed the theoretical ground for setting up of the marketing mix, the principles …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Leminger

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BRZOBOHATÁ, Michaela. Marketingový mix vybraného podniku. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management