Marketing Strategy of brewery Pivovar Zašová s.r.o. – Jan Pobořil
Jan Pobořil
Bachelor's thesis
Marketing Strategy of brewery Pivovar Zašová s.r.o.
Marketingová strategie pivovaru Zašová s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá Marketingovou Strategii Pivovar Zašová s.r.o. který je malý pivovar na Valašsku v Zlínském kraji. Cíl této práce je vytvořit lepší pozici na trhu a získat více zákazníků. V první části práce autor popisu teorii marketingu z literárních zdrojů která je použita v druhé části, kde autor analyzuje Pivovar Zašová a dělá analýzu konkurence aby definoval silné a slabé stránky ostatních …viacAbstract:
This Bachelor Thesis deals with the Marketing of Brewery Pivovar Zašová s.r.o. which is a small brewery in Moravian Wallachia in Zlín Region. The goal of the thesis is to create a better position on the market and get more customers. In the first part of Thesis, the author describes the theory of marketing from literary sources used in the second part, where the author analysis the brewery Pivovar …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Global Business and Management
Práce na příbuzné téma
-
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
Marketing Entry Strategy for Kerberos into East German market
Jan Volhejn -
A Business Plan for a Hair Studio
Markéta Komárková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Development of marketing strategies and plans based on clustering, cluster analysis and segmentation.
Anton Barinov -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o.
Jakub Křivanec -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva