The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé – Jan KOŽUŠNÍK
Jan KOŽUŠNÍK
Bakalářská práce
The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé
The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the marketing research, especially on customers' satisfaction. Thesis is divided into theoretical part and analytical part. In the theoretical part are described some basic facts from the field of marketing research, particularly information related to the creation of the questionnaires. Furthermore, the theory is aimed on particular customer and his satisfaction …víceAbstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum a hlavně pak spokojenost zákazníků. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány základní poznatky z oblasti marketingového výzkumu, zejména pak informace týkající se tvorby dotazníků. Dále je teorie zaměřena na samotného zákazníka a jeho spokojenost. Praktická část je z velké části tvořena vyhodnocováním …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2011
Identifikátor:
23176
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOŽUŠNÍK, Jan. The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost hostů ubytovacího zařízení s nabídkou služeb
Nikol Hartmann -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová