Bc. Tomáš Baloc
Master's thesis
Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o.
The Internal Communication of Bosch Diesel s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce nese název "Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o." a jejím cílem je analyzovat současný stav interní komunikace ve firmě a na základě výsledků analýzy navrhnout změny pro zlepšení interní komunikace. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska z oblasti komunikace a firemní komunikace, jsou zde také vysvětleny základní pojmy. V rámci praktické části práce je vytvořen …moreAbstract:
This thesis is entitled "Internal communication of Bosch Diesel s.r.o." and its aim is to analyze current state of internal communication within the company and based on the results of the analysis suggest measures for improving of the internal communication. The theoretical part describes theoretical background from the area of communication and internal communication. Basic terms from the communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Baloc, Tomáš. Interní komunikace firmy Bosch Diesel s.r.o.. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Efektivita interní komunikace v procesu náboru ve vybrané organizaci
Alžběta Kupčíková -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Revize a nastavení interní komunikace v mezinárodní společnosti
Dominika Vrecionová -
Návrh interní komunikace ve vybraném podniku
Natálie Vrbová -
Interní komunikace ve Škoda auto
Zdeněk Holub -
Firemní kultura a interní komunikace v podniku Unicorn Systems a.s.
Lucie Králíková -
Analýza interní komunikace a využití nástrojů ICT pro komunikaci v konkrétní organizaci
Tereza Jeništová