Ostrov pokladů (animovaný film) – Bc. Vlasta Plaňanská
Bc. Vlasta Plaňanská
Bakalářská práce
Ostrov pokladů (animovaný film)
The Treasure Island (animated film)
Anotace:
Bakalářská práce „Ostrov pokladů (animovaný film)“ pojednává o technice animace a o animovaném filmu. Předkládá stručný přehled historie animace a jejích největších tvůrců. Zabývá se rovněž možností využití animace ve výuce v hodinách výtvarné výchovy a na základních uměleckých školách. Praktickou částí práce je autorský film vzniklý technikou ploškové animace.Abstract:
Bachelor thesis „The Treasure Island (animated movie)“ deals with animation techniques and animated film. It contains short summary of animation history and the biggest creators of animated films. The thesis also deals with possibilities of using animation techniques in Art lessons in school lessons and in art schools. Part of the thesis is authorial film created by using cut-out animating technique …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/slh6c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Blahoslav Rozbořil, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní výuka výtvarné výchovy pro 6. ročník ZŠ a primy na osmiletých gymnáziích
Michaela Janečková -
Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)
Kateřina Strnadová -
Didaktická pomůcka ve výtvarné výchově (Didaktické leporelo pro využití ve výuce výtvarné výchovy pro žáky na ZŠ)
Kristýna ŠEVČÍKOVÁ -
Pojetí výuky výtvarné výchovy a tvořivost žáků na 1. stupni ZŠ
Petra Pokorná -
Tandemová výuka a její využití v hodinách matematiky a výtvarné výchovy
Barbora Mičkalová -
Oděv jako znak subkultur osmdesátých let 20. století: metodické listy pro výuku výtvarné výchovy
Rebeka Maria Kasapidu -
Inspirace uměním 20. a 21. století v hodinách výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ
Radka Fučíková -
Distanční výuka výtvarné výchovy na středních školách
Nikola Slabá