Laboratorní práce z mechaniky a elektřiny na gymnáziu – Daniel AUL
Daniel AUL
Bachelor's thesis
Laboratorní práce z mechaniky a elektřiny na gymnáziu
Laboratory works from mechanics and electricity at high school
Abstract:
Bakalářská práce se skládá z pěti částí. První část je zaměřená na shrnutí toho, jak vidí česká a světová literatura laboratorní práce z fyziky. Druhá část je věnována analýze laboratorních cvičení navržených v příslušných gymnaziálních učebnicích a zhodnocení, do jaké míry zahrnují v sobě badatelsky zaměřenou výuku. Třetí část obsahuje rozhovory s učiteli fyziky na gymnáziu zaměřené na jejich přístup …moreAbstract:
This thesis consists of five parts. The first part focuses on summary of how the Czech and international literature views laboratory works from physics. The second part analyses laboratory works, that are designed in certain grammar school workbooks and evaluation, how much they include inquiry focused teaching. Third part has interviews with teachers from grammar school focused on their approach to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Mgr. Jiří Kohout, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
AUL, Daniel. Laboratorní práce z mechaniky a elektřiny na gymnáziu. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Natural Science Studies / Physics in Education
Theses on a related topic
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík