Homolkovi a pojetí rodiny podle Jaroslava Papouška – Adam Koloman Rybanský
Adam Koloman Rybanský
Diplomová práce
Homolkovi a pojetí rodiny podle Jaroslava Papouška
Homolkovi and Jaroslav Papousek's Approach to a Family
Anotace:
Tato práce pojednává o nejslavnější české filmové rodině Homolkových, o kterých natočil Jaroslav Papoušek trilogii Ecce homo Homolka, Hogo fogo Homolka a Homolka a Tobolka. Pojetí rodiny Homolkových je porovnáváno se zobrazením rodiny v Papouškově režijním debutu Nejkrásnější věk a ve filmech, u kterých byl Jaroslav Papoušek jako scenárista (Černý Petr, Lásky jedné plavovlásky, Intimní osvětlení). …víceAbstract:
This thesis deals with the most famous Czech film family Homolkovi, about which Jaroslav Papousek made trilogy Ecce homo Homolka, Hogo fogo Homolka and Homolka and Tobolka. Papousek's approach to Homolka family is compared to his portrayal of a family in his directing debut The Most Beautiful Age and also to a portrayal of a family in films for which he only wrote the script (Black Peter, Loves of …víceKlíčová slova
česká kinematografieKlíčová slova
filmoví režiséřiKlíčová slova
rodinaKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
česká nová vlna
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/15019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 9. 2021
- Vedoucí: Tomáš Pavlíček
- Oponent: Radim VALAK
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 11. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Režie
Práce na příbuzné téma
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Obraz evropské kinematografie v programu českých televizí. Obraz evropské kinematografie ve Filmovém klubu České televize.
Jana ŠNEBERGEROVÁ -
Přísně utajená komunikace. Česká kinematografie a cenzura, případ Filmového studia Barrandov v letech 1962-1970.
Lukáš Skupa -
Systém podpory Státního fondu kinematografie na výrobu českých celovečerních hraných filmů
Michaela Letochová