Pavel Alexa

Bakalářská práce

Marketingová strategie vybrané sportovní akce

Marketing strategy of the selected sport event
Anotace:
Práce je zaměřena na návrh marketingové strategii vybrané sportovní akce „Těšínský Fortuna běh“. Cílem práce je zlepšení stávající marketingové strategie a navržení nové strategie, která povede ke zvýšení atraktivity závodu a zefektivní propagaci u české cílové skupiny. Práce se skládá ze tří částí. V první části je zpracována literární rešerše, kde jsou popsány teoretické poznatky sledované problematiky …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the proposal of the marketing strategy of the selected sport event “Těšín Fortuna Run“. The aim of the thesis is better marketing strategies and proposed new strategies that will increase the attractiveness and efficiency of your Czech target group. The work consists of three photographs. The first part deals with the literary limitations, where the theoretical data …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický