Analýza dat z reklamy na internetu pro potřeby konkrétního podniku – Anton Kozinov
Anton Kozinov
Bakalářská práce
Analýza dat z reklamy na internetu pro potřeby konkrétního podniku
The analysis of the data from online advertising for the needs of a particular business
Anotace:
V této bakalářské práci je prováděna analýza dat z internetové reklamy vlastního podniku autora. Data byla exportována z CRM-systému podniku a následně analyzována. Pro analýzu byl použit akademický nástroj LISp-Miner, který slouží k dobývání znalostí z databáze. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou, která popisuje oblast dobývání znalostí z databáze a vybraný nástroj, a praktickou, kde je …víceAbstract:
This bachelor's thesis analyzes the online advertising data of the author's own company. The data was exported from the enterprise CRM system, and then analyzed. For analysis the LISp-Miner training tool was used to extract knowledge from the database. The work is divided into two parts: a theoretical part, which describes the field of getting knowledge from the database and the program chosen for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73332
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: Jan Rauch
- Oponent: Tomáš Kliegr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73332
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Data mining process automatization of air pollution data by the LISp-Miner system
Zuzana Ochodnická -
Automation of Descriptive Data Mining: The Use of External Data in the Evaluation Phase
Viktor Nekvapil -
Data mining na datech o sázkových kurzech na fotbalová utkání
Vladimír Vavruška -
Data mining na reálných datech
Jan Hrubý -
Data mining na dátach Kickstarter
Mária Sadecká -
Data mining na reálných datech
Johanna Švugerová -
Data mining v reálných datech
Vladimír Kozohorský -
Data mining ve veřejných datech
Dmitry Borodin