Kompetence pedagogů ke vzdělávání žáků se SVP na základních školách – Romana TRŽILOVÁ
Romana TRŽILOVÁ
Master's thesis
Kompetence pedagogů ke vzdělávání žáků se SVP na základních školách
Competence of teachers to educate students with special educational requirements in primary schools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá kompetencemi pedagogů ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách. V teoretické části je podán výklad o působení pedagoga na základní škole, jeho osobnosti a vzdělání potřebném pro vykonávání jeho profese, včetně přípravy na inkluzivní vzdělávání. V druhé kapitole jsou vysvětleny kompetence pedagoga, a to včetně těch potřebných pro vzdělávání …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the competencies of pedagogues to educate pupils with special educational needs in primary schools. The theoretical part explains in more detail the work of a primary school pedagogue, his personality and the education needed to practice his profession, including the preparation for inclusive education. In the second chapter, the competencies of the pedagogue are explained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 10. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRŽILOVÁ, Romana. \textit{Kompetence pedagogů ke vzdělávání žáků se SVP na základních školách}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/u8fk2t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TRŽILOVÁ, Romana. Kompetence pedagogů ke vzdělávání žáků se SVP na základních školách. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special education (pedagogy) - counselling
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Názory pedagogů Férové základní školy na inkluzivní vzdělávání a na spolupráci s asistenty pedagogů
Monika Šponerová