Sanzhar Isakov

Bakalářská práce

The Role of New Media in a Modern Marketing Communication

The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Anotace:
Abstrakt Termín nová média se v literatuře stal běžně používaným. Přes jeho širokou popularitu však jeho rozsah a hranice zůstávají diskutabilní. Fenomén nových médií souvisí s řadou koncepčních inovací počátku třetího tisíciletí a odráží globální sociokulturní změny spojené se vznikem a rozvojem počítačových sítí a internetových technologií. Nová média jsou primárně chápána jako sociální sítě (Facebook …více
Abstract:
Abstract The term new media in the literature has become commonly used. However, despite its wide popularity, its scope and boundaries remain debatable. The phenomenon of new media is related to a number of conceptual innovations of the beginning of the third millennium and reflects the global socio-cultural changes associated with the emergence and development of computer networks and Internet technologies …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Ilona Toufarová
  • Oponent: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní