The Role of New Media in a Modern Marketing Communication – Sanzhar Isakov
Sanzhar Isakov
Bakalářská práce
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Anotace:
Abstrakt Termín nová média se v literatuře stal běžně používaným. Přes jeho širokou popularitu však jeho rozsah a hranice zůstávají diskutabilní. Fenomén nových médií souvisí s řadou koncepčních inovací počátku třetího tisíciletí a odráží globální sociokulturní změny spojené se vznikem a rozvojem počítačových sítí a internetových technologií. Nová média jsou primárně chápána jako sociální sítě (Facebook …víceAbstract:
Abstract The term new media in the literature has become commonly used. However, despite its wide popularity, its scope and boundaries remain debatable. The phenomenon of new media is related to a number of conceptual innovations of the beginning of the third millennium and reflects the global socio-cultural changes associated with the emergence and development of computer networks and Internet technologies …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t1f17/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Ilona Toufarová
- Oponent: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Social Media- A New Instrument to Influence Brand Value
Evelina Sizikova -
Branding – Its History and New Challenges
Sergul Boyraz -
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Michal Pribylinec