Barbora Rychnová

Master's thesis

Možnosti marketingové orientace na trhu sebevzdělávání v rámci volného času

Possibilities of marketing orientation on self-education market within leisure time
Abstract:
Cílem diplomové práce je odkrytí osobních diferencí mezi lidmi na trhu sebevzdělávání, přičemž zjistit faktory, které tyto lidi ovlivňují při výběru služeb a na základě těchto skutečností navrhnout marketingovou orientaci pro společnosti působící na těchto trzích. První část práce se věnuje teoretickým vymezením jednotlivých pojmů souvisejících s problematikou volného času, volnočasových aktivit a …more
Abstract:
The aim of the thesis is uncovering personal differences between people on the self-education market and to find out the factors that influence these people when chosing services. First part of my work is focused on theoretical specifications of particular terms connected to the topic of leisure time, leisure activities and further education. In second, analytical part of the thesis, you may find an …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 1. 2019
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Oldřich Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75464