Martina Kvasničková

Master's thesis

Ochota ke koupi mobilního telefonu v závislosti na uživatelském hodnocení produktu

The Willingness to Buy a Mobile Phone Depending on the User Product Reviews
Abstract:
Cílem této diplomové práce je prokázat, zda existuje vztah mezi ochotou ke koupi smartphonu a uživatelským hodnocením zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá spotřebním chováním, značkou, ochotou ke koupi a uživatelským hodnocením. Praktická část se věnuje samotnému výzkumu, který je aplikován na cílovou kategorii českých spotřebitelů ve věku 16 až 24 let. Závěr práce …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on smartphones and user product reviews. The purpose of the diploma thesis is to establish a link between user product reviews and their willingness to buy the product. The thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with consumer behavior, brands, willingness to buy a product and user product reviews. In the practical part there is a research demonstrated …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 10. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2017
  • Supervisor: Michal Novák
  • Reader: Tomáš Kincl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52037