Ochota ke koupi mobilního telefonu v závislosti na uživatelském hodnocení produktu – Martina Kvasničková
Martina Kvasničková
Master's thesis
Ochota ke koupi mobilního telefonu v závislosti na uživatelském hodnocení produktu
The Willingness to Buy a Mobile Phone Depending on the User Product Reviews
Abstract:
Cílem této diplomové práce je prokázat, zda existuje vztah mezi ochotou ke koupi smartphonu a uživatelským hodnocením zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá spotřebním chováním, značkou, ochotou ke koupi a uživatelským hodnocením. Praktická část se věnuje samotnému výzkumu, který je aplikován na cílovou kategorii českých spotřebitelů ve věku 16 až 24 let. Závěr práce …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on smartphones and user product reviews. The purpose of the diploma thesis is to establish a link between user product reviews and their willingness to buy the product. The thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with consumer behavior, brands, willingness to buy a product and user product reviews. In the practical part there is a research demonstrated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 10. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52037
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2017
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Tomáš Kincl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52037
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
An Ethical Evaluation of Artificial Intelligence in Higher Education: A User-Experience Approach
Kamila Steinbartová -
Návrh redesignu webu s využitím principů user experience
Monika Pazderová -
Disability-Friendly Phenomenon in User Interface and User Experience Design: Focus On Accessibility For Visually Impaired User
Roshah Charisma Selasie Nomo -
Uživatelské hodnocení kvality hledání
Ondrej Galčík -
Uživatelské hodnocení hodnotových měřítek školních atlasů světa
Jan ŠENKEŘÍK -
Uživatelské hodnocení a jeho vliv na návštěvnost hotelu
Iva Kmošková -
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
Krizzia Mae Navarro -
Exploring the consumer intentions on buying organic food
Rashedul Hoque