Bc. Michal Bořecký

Master's thesis

Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory

Display and use of silence and noise in the advertising of mobile operators
Abstract:
V současné době, kdy se reklama zobrazuje při jakékoli příležitosti na internetových stránkách, či je nedílnou součástí televizního vysílání, a to ať soukromého, či ve formě sponzorů pořadů na platformě veřejnoprávního média, se práce věnuje zobrazení ticha a hluku v reklamě. Reklamy nabízejí ohromné množství témat. Pro práci jsem zvolil reklamy mobilních operátorů, které cílí na největší množství …more
Abstract:
Currently, when advertising is displayed on any occasion on the Website, or is an integral part of television broadcasting, whether private or in the form of sponsorship of Programmes on the platform of public media, the work is dedicated to depicting silence and noise in advertising. The advertisements offer an enormous number of topics, and for my diploma thesis, I chose advertisements of mobile …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2021
  • Supervisor: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Filip Johánek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / field:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media