Bc. Michal Bořecký

Master's thesis

Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory

Display and use of silence and noise in the advertising of mobile operators
Anotácia:
V současné době, kdy se reklama zobrazuje při jakékoli příležitosti na internetových stránkách, či je nedílnou součástí televizního vysílání, a to ať soukromého, či ve formě sponzorů pořadů na platformě veřejnoprávního média, se práce věnuje zobrazení ticha a hluku v reklamě. Reklamy nabízejí ohromné množství témat. Pro práci jsem zvolil reklamy mobilních operátorů, které cílí na největší množství …viac
Abstract:
Currently, when advertising is displayed on any occasion on the Website, or is an integral part of television broadcasting, whether private or in the form of sponsorship of Programmes on the platform of public media, the work is dedicated to depicting silence and noise in advertising. The advertisements offer an enormous number of topics, and for my diploma thesis, I chose advertisements of mobile …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
  • Vedúci: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Filip Johánek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media