Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory – Bc. Michal Bořecký
Bc. Michal Bořecký
Master's thesis
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
Display and use of silence and noise in the advertising of mobile operators
Abstract:
V současné době, kdy se reklama zobrazuje při jakékoli příležitosti na internetových stránkách, či je nedílnou součástí televizního vysílání, a to ať soukromého, či ve formě sponzorů pořadů na platformě veřejnoprávního média, se práce věnuje zobrazení ticha a hluku v reklamě. Reklamy nabízejí ohromné množství témat. Pro práci jsem zvolil reklamy mobilních operátorů, které cílí na největší množství …moreAbstract:
Currently, when advertising is displayed on any occasion on the Website, or is an integral part of television broadcasting, whether private or in the form of sponsorship of Programmes on the platform of public media, the work is dedicated to depicting silence and noise in advertising. The advertisements offer an enormous number of topics, and for my diploma thesis, I chose advertisements of mobile …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/j35nf/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2021
- Supervisor: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Reader: Mgr. Filip Johánek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Analýza televizních reklam firmy T-mobile
Marek Barták -
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
Karolína ŠTURSOVÁ -
American Mobile Operators in Addressing Customers/Potential Customers: A Linguistic Approach
Kamila Pomykalová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Osobní ticho
Dominika Růnová -
Hudba, zvuk, ticho
Lenka-Lea NOVÁKOVÁ -
Zvuk, hluk, tón. Rozvoj hudební percepce dítěte předškolního věku
Kateřina OSTÁRKOVÁ -
Zvuk, hluk, tón. Rozvoj hudební percepce dítěte předškolního věku
Kateřina PYTLÍKOVÁ