Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory – Bc. Michal Bořecký
Bc. Michal Bořecký
Diplomová práce
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
Display and use of silence and noise in the advertising of mobile operators
Anotace:
V současné době, kdy se reklama zobrazuje při jakékoli příležitosti na internetových stránkách, či je nedílnou součástí televizního vysílání, a to ať soukromého, či ve formě sponzorů pořadů na platformě veřejnoprávního média, se práce věnuje zobrazení ticha a hluku v reklamě. Reklamy nabízejí ohromné množství témat. Pro práci jsem zvolil reklamy mobilních operátorů, které cílí na největší množství …víceAbstract:
Currently, when advertising is displayed on any occasion on the Website, or is an integral part of television broadcasting, whether private or in the form of sponsorship of Programmes on the platform of public media, the work is dedicated to depicting silence and noise in advertising. The advertisements offer an enormous number of topics, and for my diploma thesis, I chose advertisements of mobile …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j35nf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Filip Johánek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Analýza televizních reklam firmy T-mobile
Marek Barták -
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
Karolína ŠTURSOVÁ -
American Mobile Operators in Addressing Customers/Potential Customers: A Linguistic Approach
Kamila Pomykalová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Osobní ticho
Dominika Růnová -
Hudba, zvuk, ticho
Lenka-Lea NOVÁKOVÁ -
Zvuk, hluk, tón. Rozvoj hudební percepce dítěte předškolního věku
Kateřina OSTÁRKOVÁ -
Zvuk, hluk, tón. Rozvoj hudební percepce dítěte předškolního věku
Kateřina PYTLÍKOVÁ