Natalia Odstrčilová

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybraného podniku

Marketing mix of selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu v hotelu Elegance. První část bakalářské práce se zabývá vymezením základních teoretických pojmů. Druhá část se věnuje popisu a analýze marketingového mixu hotelu Elegance, situační analýze prostředí a návrhům a doporučením pro hotel. Závěr práce shrnuje, co je cílem práce a jak se tento cíl podařilo naplnit.
Abstract:
This bachelor's thesis strives for clarification of analysis of marketing mix in hotel Elegance. First part of bachelor's thesis aims at explanation of basic theoretical concepts. Second part pursues an explanation and analysis of marketing mix in hotel Elegance, situational analysis of environment and recommendations for hotel. Conclusion of thesis summarizes what is the goal and how was this goal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Myslivcová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Odstrčilová, Natalia. Marketingový mix vybraného podniku. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management