Sociabilita a emocionalita u nadaného dítěte – Tereza LEDNICKÁ
Tereza LEDNICKÁ
Bachelor's thesis
Sociabilita a emocionalita u nadaného dítěte
Sociability and emotionality of a gifted child
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá emocionální a sociální oblastí nadaného dítěte. Obsahuje teoretickou část, která je rozdělena do čtyř kapitol, a praktickou část. První kapitola teoretické části mapuje současné poznatky z oblasti talentu, nadání a inteligence. Druhá kapitola se zabývá specifickými projevy a charakteristikami nadaného dítěte a možnými rozdíly mezi nadanými v závislosti na pohlaví. Třetí …viacAbstract:
This thesis studies emotional and social aspects of talented child. The thesis includes theoretical part, which is divided to four chapters and practical part. First chapter of theoretical part maps present knowledges of talent, gift and intelligence. Second chapter studies specific aspects and characteristics of talented child and possible differencies between talented, depending to gender. Third …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zverejniť od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEDNICKÁ, Tereza. Sociabilita a emocionalita u nadaného dítěte. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Úroveň emoční inteligence u studentů oboru sociální pedagogika
Andrea Koželová -
Osobnostní vlastnosti a emoční inteligence volnočasových pracovníků s dětmi a mládeží
Jan HILŠER -
Nadané dítě a vliv pobytu ve skupině nadaných dětí na jeho sebepojetí a rozvoj.
Zuzana GÄRTNEROVÁ -
Mimořádně nadané dítě v systému základního a středního školství
Ilona Brabencová -
Nadané dítě v předškolním vzdělávání
Romana PANTŮČKOVÁ -
Nadané dítě v současné mateřské škole
Monika ČEJKOVÁ -
Nadané dítě v MŠ
Barbora KUBOVÁ -
Nadané dítě v prostředí školní třídy
Hana HRUBÁ