CSV jako součást marketingové komunikační strategie – Bc. Anna Pylypiuk
Bc. Anna Pylypiuk
Diplomová práce
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
CSV in Marketing Communication Strategy
Anotace:
Cílem této magisterské práce je studovat koncepty sociální odpovědnosti podniků (CSR) a vytváření sdílených hodnot (CSV) v rámci marketingové strategie společnosti a jejich vztahu k udržitelnému podnikání. Primárním cílem diplomové práce je analyzovat, zkoumat a kriticky hodnotit koncepty společenské odpovědnosti podniků (CSR) a vytváření sdílených hodnot (CSV) na základě rozsáhlého literárního přehledu …víceAbstract:
Current MA thesis targets to study the concepts of corporate social responsibility (CSR) and creating shared values (CSV) in the framework of the company’s marketing strategy and their relation to sustainable entrepreneurship. The primary objective of the thesis is to analyse, examine and critically evaluate the concepts of corporate social responsibility (CSR) and creating shared values (CSV) based …víceKeywords
Dokonalost v podnikání společenská odpovědnost podniků vytváření sdílených hodnot udržitelný rozvoj implementace strategií CSR a CSV udržitelný podnikatelský vztah marketing vztahů digitální marketing zodpovědný marketing nefinanční výkaznictví telekomunikační společnost mlékárna obchodní strategie marketingová strategie. Business excellence corporate social responsibility creating shared values sustainable development implementing CSR and CSV strategies sustainability entrepreneurism relationship marketing digital marketing responsible marketing non-financial reporting telecommunication company dairy factory business strategy marketing strategy.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yeeif/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie NO Prague Business Toastmasters
Ivan Vasilev -
Založení fitness centra- business plán a marketingová strategie
David Boček -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku
Jiří Rada -
Marketingová strategie
Marie Chladilová -
Návrh strategie implementace CSR do stávajícího systému DPP, a.s.
Sabina Krajčušková -
Implementace CSR programů ve vybraném podniku
Markéta Kuncová