Měření spokojenosti zákazníků se službami pro psy – Markéta Fajkusová
Markéta Fajkusová
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků se službami pro psy
Customer Satisfaction Measurement with Services for Dogs
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout vhodné a realizovatelné návrhy a doporučení, týkající se změn v salonu a hotelu pro psy Alarm Beskyd, které povedou ke zvýšení spokojenosti dosavadních zákazníků a možná i k získání zákazníků nových. Míra spokojenosti s jednotlivými službami a hodnocenými faktory byla zjišťována písemným dotazováním, provedeným pomocí strukturovaného dotazníku. Z výsledků …viacAbstract:
The aim of this bachelors thesis was to propose appropriate and feasible proposals and recommendations regarding changes in the salon and hotel for dogs Alarm Beskyd, which will lead to increase the satisfaction of existing customers and perhaps even gain new customers. Measure of satisfaction with different services and evaluated factors was assessed by written questioning, carried out using a structured …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/97068
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedúci: Jana Ostrožná
- Oponent: Jana Valečková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Motivace a spokojenost zaměstnanců ve společnosti XY
Frederika Krupová -
Průzkum spokojenosti návštěvníků Café-Cocktail baru
Martin Kohoutek -
Analýza spokojenosti zákazníků firmy a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Martina Bešíková -
Spokojenost zákazníků s ubytovacími a stravovacími službami Hotelu Jičín
Miriam Vlková -
Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o.
Lucie LUDVÍKOVÁ -
Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost ContiTrade Services s. r. o.
Sabina BOUDOVÁ -
Analysis of customers´ satisfaction with Avon Ladies services
Martina KORDULIAKOVÁ -
Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services
Koushik Venkataraman