Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti – Bc. Martina Kučerová
Bc. Martina Kučerová
Bakalářská práce
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
Customer satisfaction survey methodology, identification of their needs, requirements and expectations. Application of research results into the life of society.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků restaurace Charleston. Teoretická část se zabývá gastronomickými službami v České republice, jejich vývojem, kvalitou služeb a jejích vlastností, identifikací PPO zákazníků a dále tím, kdo je poskytovatel služeb a kdo jsou zákazníci. Praktická část je zaměřena na otázky související s vytýčeným cílem. Jako stěžejní metoda pro celý výzkum …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on satisfaction survey of customers of Charleston restaurant in Prague. The theoretical part describes gastronomical services in the Czech Republic, their development, quality of service and its features, the identification of customers’ needs, requirements and expectations and its concerns with who the service provider is and who the customers are. The practical part focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f63lx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČEROVÁ, Martina. \textit{Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/u9s4qj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Developing KPI System for Customer Services
Illya Dragan -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
Pavla Petrová -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání) a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti Caledonian School s.r.o.
Miroslava Trojáková -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti.
Richard Skřivánek -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
Miroslav Horna