Bc. Martina Kučerová

Bakalářská práce

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti

Customer satisfaction survey methodology, identification of their needs, requirements and expectations. Application of research results into the life of society.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků restaurace Charleston. Teoretická část se zabývá gastronomickými službami v České republice, jejich vývojem, kvalitou služeb a jejích vlastností, identifikací PPO zákazníků a dále tím, kdo je poskytovatel služeb a kdo jsou zákazníci. Praktická část je zaměřena na otázky související s vytýčeným cílem. Jako stěžejní metoda pro celý výzkum …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on satisfaction survey of customers of Charleston restaurant in Prague. The theoretical part describes gastronomical services in the Czech Republic, their development, quality of service and its features, the identification of customers’ needs, requirements and expectations and its concerns with who the service provider is and who the customers are. The practical part focuses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní