Bc. Martina Kučerová

Bachelor's thesis

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti

Customer satisfaction survey methodology, identification of their needs, requirements and expectations. Application of research results into the life of society.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků restaurace Charleston. Teoretická část se zabývá gastronomickými službami v České republice, jejich vývojem, kvalitou služeb a jejích vlastností, identifikací PPO zákazníků a dále tím, kdo je poskytovatel služeb a kdo jsou zákazníci. Praktická část je zaměřena na otázky související s vytýčeným cílem. Jako stěžejní metoda pro celý výzkum …more
Abstract:
Bachelor thesis is focused on satisfaction survey of customers of Charleston restaurant in Prague. The theoretical part describes gastronomical services in the Czech Republic, their development, quality of service and its features, the identification of customers’ needs, requirements and expectations and its concerns with who the service provider is and who the customers are. The practical part focuses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Iva Petrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní