Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti – Bc. Martina Kučerová
Bc. Martina Kučerová
Bachelor's thesis
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
Customer satisfaction survey methodology, identification of their needs, requirements and expectations. Application of research results into the life of society.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků restaurace Charleston. Teoretická část se zabývá gastronomickými službami v České republice, jejich vývojem, kvalitou služeb a jejích vlastností, identifikací PPO zákazníků a dále tím, kdo je poskytovatel služeb a kdo jsou zákazníci. Praktická část je zaměřena na otázky související s vytýčeným cílem. Jako stěžejní metoda pro celý výzkum …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on satisfaction survey of customers of Charleston restaurant in Prague. The theoretical part describes gastronomical services in the Czech Republic, their development, quality of service and its features, the identification of customers’ needs, requirements and expectations and its concerns with who the service provider is and who the customers are. The practical part focuses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/f63lx/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Iva Petrová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČEROVÁ, Martina. \textit{Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/u9s4qj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Developing KPI System for Customer Services
Illya Dragan -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
Pavla Petrová -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání) a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti Caledonian School s.r.o.
Miroslava Trojáková -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti.
Richard Skřivánek -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
Miroslav Horna