Využití didaktických metod při edukaci žáků v základní škole praktické a základní škole speciální – Bc. Marie Koláčková
Bc. Marie Koláčková
Master's thesis
Využití didaktických metod při edukaci žáků v základní škole praktické a základní škole speciální
Usage of didactical methods in education of pupils in Primary Practical School nad Primary Special School
Abstract:
Diplomová práce analyzuje využití didaktických metod při edukaci žáků v základní škole praktické a základní škole speciální v okrese Prostějov na soukromé škole a školách zřizovaných krajem. Cílem je komparace a hodnocení využití jednotlivých metod v těchto školách zjištěných dotazníkovým šetřením.Abstract:
The diploma work analyses the use of didactic methods in education of pupils in Primary Practical School and Primary Special School in Prostějov. District in private school and schools established by the Region. The aim of the diplom a work is to compare and evaluate the use of individual methods in these schools ascertained by the questionnaire search.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 8. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lru44/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2007
- Supervisor: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLÁČKOVÁ, Marie. \textit{Využití didaktických metod při edukaci žáků v základní škole praktické a základní škole speciální}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2007. Available from: https://theses.cz/id/u9s4uu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Diagnostika ve speciální pedagogice a školní speciální pedagog
Eliška PERNIKÁŘOVÁ -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková -
Spolupráce a předávání dokumentů mezi mateřskou a základní školou při přechodu předškolního dítěte na základní školu
Petra Nováková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Posouzení fyzické bezpečnosti Základní školy a Základní umělecké školy Líbeznice
Markéta Solarová -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková