Analýza firemní identity společnosti NIOSPORT agency,a.s. – Lucie Hromasová
Lucie Hromasová
Diplomová práce
Analýza firemní identity společnosti NIOSPORT agency,a.s.
Analysis of corporate identity company NIOSPORT agency, a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou firemní identity reklamní agentury NIOSPORT agency, a.s. Hlavním cílem této práce je provést analýzu firemní identity společnosti NIOSPORT agency, a.s. V teoretické části je vysvětleno, co je to vlastně firemní identita, z jakých prvků se skládá a proč je pro firmy tak důležitá. Dále je zde vymezen pojem image s důrazem na jeho odlišení od pojmu firemní …víceAbstract:
Master thesis focuses on issues of corporate identity of advertising agency NIOSPORT agency, a.s. The aim of this thesis is to analyze corporate identity of company NIOSPORT agency, a.s. In the theoretical part is explained what is a corporate identity, which elements are included and why it is so important for companies. Then there is a definition of an image with an emphasis on its distinction from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34308
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2013
- Vedoucí: Eva Jarošová
- Oponent: Eva Kašparová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34308
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
Monika Masojídková -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová